Friday, March 4, 2011

23

Nak ganti die nie mein utk Newcastle Utd.. Huhu..


Syukur Alhamdulillah pada Mu Ya Rabbi, dah selama 23 tahun Kau berikan segala nikmat di dunia serta segala ujian untuk jadikan hamba Mu ini seorang yang berjaya. Masih jauh lagi padahalnya.. Terima kasih juga buat mereka-mereka yang menjadi sebahagian dari hidup aku selama 23 tahun terutama ibu, bapa, kakak-kakakku, adik-adikku, rakan-rakan serta saudaramaraku.. Moga kalian mendapat rahmat dan diberkati oleh Ya Rahman selalu.. Takde belanja2 mewah dapat aku beri buat kalian menyantap dihari itu.. Sebab tak berapa nak kayo.. Huhuhu.. Tunggu lh bila dompet aku dah penuh.. Ada rezeki korang bolehlah menumpang rezeki aku sikit.. InsyaAllah..

Buat mereka yang terasa dengan post fb kawe yg mecarut kepedasan.. Janganlah terasa mendenya, sebab post tu dibuat sebab sengaja nak kepoh2.. Hahahahahahahaha ( gelak pling jahat). Walaupun sebenarnya sedikit terkilan, sebab tak kabor awal2 kalu tak dapat turun.. Boleh guwa pikir another way.. Hehe.. Anyway, Selamat korang dengan segala kerja yang korang buat.. Doa yg baik2 untuk aku sudah lah.. 'Ingat daku dlm doa mu'.. Hehehe..

No comments: